Concurs Milka februarie 2016
Promotia va incepe pe data de 01 februarie 2016, ora 00:00:00 si se va incheia in data de 29 februarie 2016, ora 23:59:59.
Produsele participante la promotie sunt produsele comercializate de
catre organizator pe piata din Romania, pe care sunt aplicate etichete
promotionale:
I Milka "Alune" 137.5 g
I Milka "Capsuni" 120 g
I Milka "Alune" 110 g
Eticheta promotionala este alcatuita din:
2 pagini in care este detaliat mecanismul promotiei;
o baza adeziva aflata in contact direct cu ambalajul produselor, pe care se afla tiparit un cod unic pentru fiecare produs.
Ambalajul produsului impreuna cu eticheta promotionala descrisa mai sus
si atasata pe acesta, in original, trebuie pastrate pentru validarea
premiilor. Produsele Milka participante la promotie sunt disponibile in
limita stocului existent.
Pentru a participa la promotie, utilizatorii trebuie sa parcurga urmatoarele etape:
sa cumpere cel putin un produs participant la promotie;
sa descopere codul unic in interiorul etichetei promotionale de pe baza adeziva a etichetei;
sa trimita intre 01 si 29 februarie 2016 codurile in oricare dintre urmatoarele doua modalitati:
prin expedierea a unui SMS la 1844 (tarif normal in retelele
Orange, Vodafone si Telekom) continand codul unic ce se regaseste pe
eticheta promotionala de pe exteriorul produselor promotionale.
online, prin introducerea codului promotional ce se regaseste pe
eticheta promotionala, a numelui participatului si a numarului de
telefon mobil al acestuia in formularul de inscriere disponibil la
accesarea website-ului www.gesturimici.ro sau pe varianta mobila a
site-ului.
Participantii la promotie trebuie sa pastreze ambalajul promotional si
eticheta promotionala continand codul unic, in original si integral,
pentru validarea ulterioara a premiului.
In cadrul promotiei pot fi acordate urmatoarele categorii de premii:
1.000 x Esarfa Milka
1.500 x Porfard Milka in forma de inima
Pentru fiecare premiu se va desemna anterior inceperii promotiei, in mod
aleator, cate un moment castigator (definit sub forma: zi, ora, minut)
si, respectiv, cate un numar de ordine asociat fiecarui moment
castigator (un numar intreg intre 1 si 3). Momentele castigatoare vor fi
extrase in intervalul corespunzator perioadei promotiei. Va fi desemnat
castigator participantul care introduce in promotie un cod valid dupa
un moment castigator si al carui numar de ordine este acelasi cu numarul
de ordine corespunzator momentului castigator respectiv.
Un participant poate castiga cel mult cate un tip de premiu pe toata
perioada desfasurarii promotiei si anume maxim o esarfa si un portfard
Milka.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu