Cumpara pachetele DERO cu eticheta promotionala in perioada 1 februarie – 12 aprilie 2015, cauta catalogul din interior.
Trimite codul unic tiparit in catalog prin sms la 1899 sau pe facebook.com/dero-e-al-tau si poti castiga in fiecare zi una din cele 3 haine de colectie
Umple-ti casa de inspiratie romaneasca si innoieste-ti garderoba cu una dintre hainele prospetimii din colectia unicat “Dero e al tau”!
Campania “Dero e al tau.” se va desfasura in perioada 01 februarie 2015 – 12 aprilie 2015.
Pentru a
participa la campanie, consumatorii trebuie sa achizitioneze orice
produs participant la campanie, sa descopere si sa trimita catre organizator
in perioada campaniei, codul unic de participare pe care l-au
descoperit pe materialul promotional atasat produsului participant pe care
l-au achizitionat urmat de codul articolului vestimentar pe care l-au
ales, folosind una din urmatoarele doua modalitati de inscriere prezentate in continuare:
- prin SMS la numarul 1899, numar cu tarif standard disponibil in retelele de telefonie mobila din Romania (Orange, Vodafone si Telekom);
- prin completarea formularului disponibil in cadrul aplicatiei “Dero e al tau” de pe pagina de Facebook Dero Romania;
Un cod
unic de participare va putea fi inscris in campanie o singura data, doar
prin una dintre cele doua modalitati de inscriere.
In cadrul acestei campanii se acorda in total 213 premii (cate trei premii in fiecare zi de campanie) ce constau in articole vestimentare realizate
de un designer roman. La momentul fiecarei inscriei, participantii vor
putea sa isi aleaga unul dintre urmatoarele articole vestimentare, prin mentionarea in mesajul de inscriere a codului corespunzator acelui articol vestimentar:
- Rochie cu maneca scurta – codul 1
- Bluza cu maneci trei sferturi – codul 2
- Bluza cu maneca scurta – codul 3
- Fusta – codul 4
- Rochie cu maneca lunga – codul 5
Premiile
se acorda prin tragere la sorti, extragerile electronice automate fiind
facute zilnic din totalitatea inscrierilor valide efectuate in perioada
campaniei.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu